2012-05-28

我回来了=P


停了半年的部落、我回來了=P



半年、說長不長、說短不短
可是卻發生了很多我意想不到的事情

我單身了·····這句話好像時常看到,哈
彩排了那麼多次就在愚人節的第二天上演了
沒有心理準備的就這樣上演了、很刺激的上演
我可以這樣說嗎 T.T

那一天瞬間長大、我才明白、原來我應該面對現實
我懂了、我學會了······

曾經以為只有努力乞討、你就會屬於我
但是、從今以後的我
不再乞討
因為你終究不屬於我

曾經以為只有我努力執著、你就會在乎我多一些
但是、從今以後的我
不再執著
因為即使執著了 還是不被在乎

曾經以為只要我有恆心去等待
我的等待就會是值得的
但是、從今以後的我
不再等待
因為我的等待永遠都會比別人多一百倍

曾經以為只有我一直奢望
總有一天會實現
但是、從今以後的我
不再奢望
因為我的奢望永遠都只是奢望 不可能實現

最後我還是會微笑過每一天
我不抱怨
我不生氣
就當這是個過程


我放下了這一切我還是以前的那個陳惠敏
加油!!!

1 条评论:

  1. Unable to withdraw the funds easily in Gdax
    Getting predicaments while withdrawing the funds from your Gdax account? What could be the causes of such failures and how could one eliminate such errors? In order to know all the disclosures associated with such errors, you can call on Gdax customer support number1800-665-6722 which is operative throughout the year for supervision. The tech-geeks have all the steps and suggestions to deal with the technical errors that are hard to fix and are always ready to manage the users without any commitment. https://www.cryptophonesupport.com/wallet/gdax/

    回复删除